Werk en vluchtelingen: ongekend talent

(Foto: Inge van Mill)

De recente asielstroom leidt niet alleen tot uitdagingen maar ook tot kansen. Een groot deel van de vluchtelingen in Nederland is inmiddels statushouder en is dus legaal op zoek naar werk. Wilt u ook een vluchteling in dienst nemen maar weet u niet hoe? Op de bijeenkomst ‘Werk en vluchtelingen: ongekend talent’ krijgt u alle informatie die u nodig heeft.

U krijgt antwoorden op vragen als: waar vind ik geschikte vluchtelingen? Zijn er faciliteiten die het makkelijker maken om vluchtelingen een plek te geven in mijn bedrijf? En hoe kan ik dit als werkgever of HR-manager realiseren? Ook zijn er andere bedrijven aanwezig die een vluchteling in dienst hebben, zodat u ervaringen met gelijkgestemden kunt uitwisselen.

Iedere werkgever is op deze bijeenkomst welkom: van grote of kleine ondernemingen, tot industriële of dienstverlenende bedrijven. Alle sectoren zijn uitgenodigd. Samen met ervaringsdeskundigen, vluchtelingen en andere werkgevers krijgt u deze middag tips over hoe u vluchtelingen een plek kunt bieden binnen uw bedrijf. En hoe dit ongekend talent kan bijdragen aan uw onderneming.

Datum: maandagmiddag 27 maart
Locatie: NBC Congrescentrum, Nieuwegein
Toegang: Gratis
Aanmelden en meer informatie:
www.aanmelder.nl/werkenvluchtelingenongekendtalent