Toch een vrouw genomineerd voor de Haarlemse Ondernemers Prijs

”Zes topondernemers uit Haarlem gaan op 6 maart pitchen voor de HOP-jury. Dit is een foto van de editie 2016 (foto: René Vervloet).”

Ondernemer Veerle Preyde van De Mooiste Muren is de zesde genomineerde voor de Haarlemse Ondernemers Prijs 2017. Door terugtrekking van een van de genomineerden viel er een plek op de pitchavond vrij. Daarmee is er alsnog een vrouwelijke ondernemer bij de laatste zes. De pitchavond is op maandag 6 maart. De zes ondernemers die daaraan mee doen zijn: Bas Wassenberg (Bèta Financiële diensten), Kick Willemse (Evidos), Matthijs van Schendelen (Endeaver Group), Michael Kras (Spinning Bird), Paul Hoefsloot (JP Haarlem) en Veerle Preyde (De Mooiste Muren). Na de pitchavond selecteert de onafhankelijke ondernemersjury de drie finalisten voor de finale-avond op maandag 10 april in de Lichtfabriek. Alle informatie en tickets bestellen voor de finale-avond via de website: www.haarlemseondernemersprijs.nl.