VMBO leerlingen geven advies aan ondernemers!

Gerrie Bernard (Sims Lifecycle Services) is één van de coaches, “ik vind het bezoek aan een ondernemer uit de buurt de meest waardevolle workshop. De leerlingen stellen vragen en krijgen een rondleiding, zo krijgen ze een goede indruk van wat er komt kijken bij het runnen van een eigen zaak”. De leerlingen verwerken alle indrukken in een verbeterplan voor de ondernemer. Een nieuw logo? Ander promotiemateriaal? Of de inrichting opfrissen? De leerlingen weten wel wat ze zouden doen als het hun eigen zaak was! Toch zien ze ook in dat het hard werken is: “Je kan er niet 123 komen – je moet er veel voor regelen dus het is nog een hele klus!”

Lijkt het u leuk om vanaf januari ook een groepje leerlingen te coachen? Neem dan contact op met Lotte Dambrink van JINC (ldambrink@jinc.nl)