Kom in actie! Ambtenaar te huur!

Waarom niet bij uw bedrijf?!
Voor € 100, kunt u één van onze ambtenaren inhuren om in te zetten bij uw bedrijf. Dat kan zijn met een advies, meedenken over de opzet van een goede website, invullen van een vergunning aanvraag, of gewoon een dag meelopen in de kantine of achter de bar staan. Wij zoeken de juiste ambtenaar voor de klus en u doneert het geld aan Serious Request.

Huren? Hoe doet u dat?
Door een mail te sturen naar ambtenaartehuur@haarlem.nl,
t.a.v. Marjan Klok of Elgar Snelders.

Vermeld hierin:
• de naam van uw bedrijf;
• het contactpersoon binnen uw bedrijf;
• de taken of vraagstukken waarbij u hulp kunt gebruiken;
• de locatie van de werkplek;

Het is geen probleem als de werkzaamheden pas na afloop van Serious Request plaatsvinden. Ambtenaren kunnen tot 1 maart worden ingehuurd. Voorwaarde is wel dat de betaling vóór 20 december is geregeld. Vermeld in uw mail dus ook wanneer u de ambtenaar het liefst op de stoep hebt staan.

Win-win situatie
Voor beide partijen kan dit een zeer waardevolle uitwisseling zijn. Als ondernemer kunt u inhoudelijke hulp krijgen op het gebied van gemeentezaken, beter inzicht verkrijgen in de juiste kanalen van en naar de gemeente, of u heeft een dag extra handen en hersens die ingezet kunnen worden. Voor de ambtenaar betekent de samenwerking een kijkje achter de schermen in het bedrijfsleven dat Haarlem rijk is. Voor zowel ondernemers als ambtenaren een leerzame ervaring dus en ook nog goed voor Serious Request! Win-win-win dus eigenlijk!

Ook voor vragen kunt u altijd mailen naar bovenstaande adres, dus weet: Ons verhuurkantoor is geopend!

Verdere informatie is ook via de website te verkrijgen.

Vriendelijke groet,

Het Ambtenaar te Huur team:
Marjan Klok – Ramon van Hesselingen – Marie-José van Lent – Elgar Snelders