Total Health Therapy van Gülay Dirmikci wint Ondernemersprijs 2016

Foto door Cor van de Groef

Na de opening door Wethouder economie Joyce Langenacker wordt het Netwerkplein programma geopend om 12.30. Zij benadrukt het belang van het stimuleren van de economie door deze prijs uit te zetten en meer mensen te inspireren ook aan een eigen zaak te denken.

Om 1400 uur heeft de voorzitter MKB Haarlem, Faridah Azimullah de ondernemersprijs 2016 uitgereikt aan de gelukkige winnaar Gülay Dirmikci die unaniem gekozen is uit vijf genomineerden door de jury.  Gülay is Fysiotherapeute en heeft Total Health Therapy opgezet. Het pand is omgetoverd tot een paramedische centrum met onder meer diëtisten, logopedisten, oefentherapeuten en een chiropractor.
Van belang is eerst te bellen voor een afspraak!

Criteria waar de jury op heeft gelet zijn: de weg die de starter  heeft afgelegd, wat het bedrijf biedt aan werknemers qua betaald werk, in hoeverre sluit het aanbod aan op de omgeving. En tot slot wat is de financiële situatie en hoe kijkt men naar de toekomst.

In het middagprogramma was er ruimte voor workshops, complimentenfabriek en volop de gelegenheid te netwerken.

De startersprijs is een initiatief van Mustafa Ocal  inspirerend leider van de Kas, onderdeel van DOCK Haarlem.  De prijs  is bedoeld als aanmoediging en erkenning van de genomineerde starters en biedt perspectief op de mogelijkheden met  inzet, volharding en met de juiste kennis van zaken een eigen onderneming te starten!