Open bijeenkomst Kredietunie Kennemerland – 27 juni 17:00 uur

Op woensdag 27 juni a.s. organiseert de kredietunie Kennemerland een informele borrel voor haar leden in Haarlem. Bij deze bijeenkomst zijn ook belangstellende leden van MKB Haarlem van harte welkom.

De Kredietunie Kennemerland is voortgekomen uit de commissie Financieringen van MKB Haarlem en werd 2 jaar geleden (mede) opgericht door Marco Tetteroo, vice-voorzitter van het dagelijks bestuur van MKB Haarlem.

Deze non-profit organisatie bestaat nu uit 40 leden, die allen actief zijn als ondernemer in de regio Kennemerland. Zij krijgen jaarlijks enkele malen de mogelijkheid om een lening te verstrekken aan een MKB ondernemer uit onze mooie omgeving. Daarmee wordt een aantrekkelijk rendement gemaakt en wordt ondernemerschap mogelijk gemaakt voor de lening nemer. Deze krijgt naast de lening ook een ervaren coach toegewezen, die hem/haar terzijde staat. Meer informatie is te vinden op www.kredietunie-kennemerland.nl.

De bijeenkomst start om 17.00 uur in het Wapen van Kennemerland, Ramplaan 125, 2015 GV in Haarlem.

Wilt u eens kennis maken met de betrokkenen? Dan bent u van harte welkom. Graag een mail met uw naam en contactgegevens sturen naar info@kredietunie-kennemerland.nl.

Voor meer informatie kunt u de voorzitter Marco Tetteroo bellen op 06- 22 39 76 37.