Mooi weer bij autotestdag bedrijfsleven

Mobiel business-to-business netwerken. Het kan alleen bij de Kennemer Business Autotestdag (foto: Hans van der Mast).

Voor achttien ondernemers, nog eens tien ondernemende introducées en negen autodealers was het op dinsdag 14 juni extra spannend. Wat zou het weer die dag doen: droog of regen, bewolkt of zonnig? Op deze dag werd de 12-de editie van de Kennemer Business Autotestdag georganiseerd. Hét mobiele netwerkevenement voor het regionale bedrijfsleven. Gelukkig was het een groot deel van de dag mooi weer. De Photoshoot bij Landgoed Duinlust in Overveen kon zelfs in het zonnetje plaatsvinden. Ideaal voor de foto- en filmreportages en voor het informeel netwerken. De testrijders reden die dag in twee verschillende, gloednieuwe personenauto’s. Voor de deelnemende dealers is dit een mooie manier om ander-merk-rijders kennis te laten maken met hun eigen merken. En voor de ondernemers een ideale gelegenheid om langere proefritten te maken in twee andere merken dan waar ze normaal in rijden. Er stond voor bijna één miljoen euro aan gezamenlijke cataloguswaarde op de parkeerplaatsen tijdens de Koffiebreak in Museum & Beeldentuin Nic Jonk in Groot-Schermer en bij de Wissellunch bij Crown Business Center Haarlem. De deelnemende dealers en automerken waren: Auto Maarschalk (Honda), Biemond & Van Wijk (Mercedes), Jager Auto (Jaguar en Land Rover), Kimman (Land Rover en Jaguar), Martin Schilder (Audi, Seat, Skoda en VW), Subaru Kennemerland (Subaru), Van Kouwen (Opel), Van Poelgeest  (BMW en Mini) en Vireo Auto (Alfa Romeo). De volgende editie van de Autotestdag voor personenauto’s is al bekendgemaakt: dinsdag 16 mei 2017. Meer informatie over het mobiele netwerkevenement staat op de website www.kennemerautotestdag.nl.