‘Jouw mobiliteit, Onze passie en zorg’ motto De Fietsfreak en nieuwe toetreder tot het MKB-netwerk

Hierbij stellen wij u voor aan Christiaan van Buurringen, een man met een misse!  Op basis van zijn jarenlange vaktechnische expertise in de wereld van de rijwielen is hij gestart met ‘de Fietsfreak’  voor fiets- cq rijwielreparaties op locatie. Met een speciaal ingerichte bus komt hij langs om elk rijwiel wat zich aandient te repareren. Inmiddels is zijn onderneming uitgebreid met twee reparatiebussen en een fietsenwinkel (Hoofddorp). “De Coronacrisis is een kans en scheidt de ondernemers van de cowboys” . Juist nu komt het erop aan te staan voor je onderneming, jouw mensen en jouw dienstverlening’.

Interessant is zijn zorgzaamheid ten aanzien van de sociale sector. Zoals reparaties van fietsen op scholen, onderweg  of gewoon bij mensen thuis. Daarnaast draagt de Fietsfreak actief bij aan de mobiliteit van mensen in diverse sociale instellingen.

Missie
De Fietsfreak biedt iedereen snel en adequaat die technische hulp die nodig is voor het non-motorische voertuig waar iemand van afhankelijk is op een zorgvuldige en vriendelijke manier tegen een passende prijs.

Visie
De Fietsfreak is een directe hulplijn bij elk rijwiel/voertuig voor pech en onderhoud. Extra is dat de Fietsfreak zich daarnaast profileert als partner in comfort en mobiliteit.

Innovatie
Vanuit de visie van vrijheid is de fiets, of ander type rijwiel een belangrijke factor. Het bieden van onderhoud maar ook verzekeringsopties passen daarbij.

Marktleider
De Fietsfreak is uitgegroeid tot marktleider in reparatie- en onderhoudsservice van rijwielen in zijn algemeenheid en de sociale sector in het bijzonder in de Randstad.

Met als motto: ‘ Jouw mobiliteit: Onze passie en zorg!’.

Aansluiten bij de Fietsfreak?

Bent u  een ervaren fietsenmaker? Dan gaat de Fietsfreak van harte een samenwerkingsverband met u aan.

Fietsfreak voor U?!

Fietst u graag naar uw werk of elders zet dan het telefoonnummer van de Fietsfreak in uw telefoon en ervaar hun prettige  service bij reparatie, onderhoud en meer!

Bel: 06 15 380 997  /www.defietsfreak.nl