Het wordt een spannende HOP Finale-avond

De Finale-avond van de Haarlemse Ondernemers Prijs is op maandag 10 april in de Lichtfabriek (foto: Noortje Dalhuijsen).

De Finale-avond van de Haarlemse Ondernemers Prijs 2017 belooft spannend te worden. Drie Haarlemse topondernemers gaan met elkaar de strijd aan: Matthijs van Schendelen (Endeaver Group),  Paul Hoefsloot (JP Haarlem Delivery) en Kick Willemse (Evidos). Elk van hen wil de onafhankelijke ondernemersjury er van overtuigen dat hij de beste ondernemer van Haarlem in 2017 is. Behalve om een heel interessant prijzenpakket, gaat het om de bekende “Grote Eer”. Winnen ten overstaan van 200 gasten en in een wedstrijd die door 40 partners uit ondernemend Haarlem wordt ondersteund, is niet niks. De finale-avond is op maandag 10 april in de Lichtfabriek. Toegang alleen met een geldig ticket. Bestel op tijd tickets. De kaartverkoop gaat hard en vol is ook echt vol. Meer informatie en tickets via: www.haarlemseondernemersprijs.nl .