Free WIFI Haarlem van start

‘Free Wifi Haarlem’ is een initiatief van de Centrum Management Groep Haarlem in nauwe samenwerking met de gemeente Haarlem en de Provincie Noord-Holland. Het project wordt mede ondersteund door de Koninklijke Horeca Nederland, afdeling Haarlem en het Ondernemersfonds Binnenstad Haarlem. Het netwerk is aangelegd door Ziggo.

De kick-off van Free Wifi Haarlem begint om 12 uur. Het startsein wordt gegeven door het tonen van een doek dat het houten schot voor de oude ingang van Brinkmann aan het zicht onttrekt. Het doek, met daarop een afbeelding van een zonovergoten terras, wordt mede mogelijk gemaakt door Grand Café Brinkmann en Haarlem Marketing. Haarlemse ondernemers uit de binnenstad zijn woensdag van harte welkom bij de officiële start van ‘Free Wifi Haarlem’.