Tevreden personeel met een juiste salaris-/personeelsadministratie

Tevreden personeel is één van de belangrijkste dingen voor de meeste ondernemers. Eén van de basis elementen is een juiste salaris-/personeelsadministratie. Helaas gaat er veel tijd zitten in het bijhouden en uitvoeren van een salaris-/personeelsadministratie. Tijd die je als ondernemer vaak niet hebt.

Een online salarissysteem geeft je een beter inzicht in je salarisadministratie en je kunt alle gegevens eenvoudig invoeren en aanpassen. Online pakketten zijn heel gebruiksvriendelijk en bevatten meerdere signaleringsmogelijkheden. JAN© online salarissen is een online salarissysteem en bevat alle functies die je nodig hebt.

Het jaar is net begonnen dus waarschijnlijk ben je nog helemaal niet bezig met de mogelijkheid om over te stappen naar een andere salarisadviseur. Echter hanteren verschillende salariskantoren een opzegtermijn van 6 maanden. Dit betekent dat je voor 1 juli a.s. je contract opgezegd moet hebben anders zit je voor het jaar 2016 weer vast aan je huidige salarisadministrateur.

Wil je overstappen? Je betaalt tot 1 juli géén opstartkosten bij JAN©! Wil je meer weten over het online salarispakket van JAN©? Bekijk dan de website. http://www.jan.nl/personeel/salarissen/