Finale ondernemerswedstrijd Haarlem Inc 2013

Voor een deskundige jury worden de vijf finalisten aan de tand gevoeld. Het beloofd een spannende strijd te worden. De jury bestaat uit doorgewinterde maar kritische ondernemers, bestuurders, juristen en innovators.

Uit voorgaande edities bleek Haarlem inc al succesvol te zijn en hebben we vele ondernemers met een voorsprong van start kunnen laten gaan. Saskia Hurd die in de eerste editie van Haarlem inc meedeed opent donderdag 25 april officieel haar hostel, I local.Ook de winnares Danike van Overeem-Polano, met de logopediebus is nog steeds volop aan het ondernemen.

Aanmelden
Wilt u verzekerd zijn van een plaats tijdens de finale van Haarlem inc in de Gravenzaal te Haarlem? U kunt zich aanmelden door een e-mail te sturen naar info@haarleminc.nl.

Finale Haarlem inc
Datum: dinsdag 28 mei 2013
Locatie: Gravenzaal, Stadhuis Haarlem, Grote Markt 1,
Inloop 17.00 uur