Uitnodiging Rabobank Ondernemers Impuls: Hoe onderneemt u in deze uitdagende tijd?

Beste ondernemer,

We bevinden ons in een uitdagende tijd van economische recessie. Tegelijkertijd volgen ontwikkelingen elkaar steeds sneller op. Voor ondernemend Nederland is het een uitdaging om hier in mee te gaan. Rabobank Haarlem en Omstreken wil graag lokaal ondernemerschap stimuleren door relevante verbindingen te leggen, kennis te delen en te inspireren. Om dit mogelijk te maken is een fonds opgericht: Het Rabobank Ondernemers Impuls.

Uitnodiging
Graag nodigen wij u uit om het eerste wapenfeit van het Rabobank Ondernemers Impuls in te luiden op donderdag 27 juni vanaf 19.00 uur in de Sociëteit Vereeniging, Zijlweg 1 te Haarlem.
Op deze avond spreekt Humberto Tan u inspirerend toe en neemt u als avondvoorzitter op een interactieve manier mee. Ook lokale ondernemers komen aan het woord. Bas Moreu spreekt deze avond over de mogelijkheden, maar zeker ook de valkuilen waar u als ondernemer rekening mee moet houden als u social media in wilt zetten. De laatste spreker is Bouke de Boer. Hij inspireert u als ondernemer om nog meer uw eigen talenten in te zetten.

Er is voldoende mogelijkheid vragen te stellen aan de sprekers, live en via het Twitterscherm. De avond zal worden afgesloten met een netwerkborrel.

Aanmelden en meer informatie
Ga naar https://events.rabobank.nl/haarlem/roi om u aan te melden. Let op: het aantal plaatsen is beperkt. Meld u zich dus snel, maar uiterlijk 13 juni aan. Wij zien uw aanmelding graag tegemoet!

Met vriendelijke groet,
Rabobank Haarlem en Omstreken