Earth- Hour oproep aan MKB-ondernemers

Op 25 maart 2017 organiseert het Wereld natuur Fonds (WNF) van 20.30- 21.30 uur opnieuw een campagne rondom Earth -Hour.
Earth- Hour is het moment dat de wereld een uurtje het licht dooft om de bewustwording van een duurzame economie te versterken.
Haarlem doet volop mee.  Acties zijn o.a. ‘Diners by Candlelight ’ die restaurants in de (binnen)stad organiseren  of  ondernemers die  een uurtje de (winkel) verlichting uitdoen. Ook is de planning om lichten bij de Sint Bavo, het stadhuis en de molen De Adriaan tijdelijk te doven.

Wilt u meedoen? Hang dan de poster mede ontwikkeld door Eric Coolen voor het raam of stuur hem door en doe mee!   Meer informatie en ideeën vindt u op de website www.earthhour.com .