Muijs en Ideas zetten Heel Haarlem Helpt breed in de etalage

In Persberichten
Heel Haarlem Helpt

Doneer voor Haarlemse zorgverleners – Steun Haarlemse ondernemers

De bekende Haarlemse winkel Muijs Kantoor & Kado aan de Gedempte Oude Gracht besteedt komende maand ruim aandacht aan Heel Haarlem Helpt. De etalage is volledig ingericht om de actie en de ondernemers, die deze actie ondersteunen, letterlijk en figuurlijk breed onder de aandacht te brengen van het winkelende publiek. Met deze actie wil de stichting nog éénmaal een oproep doen om te doneren om zorgverleners te bedanken voor hun inzet. Vrijdag 25 september om 16.00 uur zal de etalage worden ‘uitgepeld’. Het Gouden Hart Biljet is een geschenk van Haarlemmers om hun dankbaarheid te tonen en een steun voor Haarlemse ondernemers die door een moeilijke periode gaan.

‘Campagnes met een vrolijke invalshoek’

Al meer dan tien jaar maken de Haarlemse ondernemers Jaap Dost, eigenaar van Muijs, en Hans Boot, eigenaar van marketingbureau Ideas.nl, de bezoekers van de binnenstad blij met opvallende etalages. Eigenaar Jaap Dost: “Boot en ik werken alle jaren samen als partners en ondersteunen vaker op deze manier initiatieven die Haarlemmers helpen verbinden met andere Haarlemmers. Campagnes worden door Boot bedacht en uitgevoerd, altijd met een vrolijke invalshoek. Heel Haarlem Helpt, past helemaal bij onze filosofie: een vriendelijke actie, door vriendelijke mensen, voor vriendelijke mensen!”

Heel Haarlem Helpt gaat door

Inmiddels staat de teller op meer dan € 58.000.  De actie loopt door tot 1 december om nog meer zorgverleners en medewerkers van het Spaarne Gasthuis te voorzien van een Gouden Hart Biljet.

Daarnaast is ook de actie Ondernemers voor Ondernemers van start gegaan. Koninklijke Johan Enschedé, Van Berkel Accountants, Olympia Uitzendbureau en Tuin Totaal Hoveniersbedrijf hebben al Gouden Hart Biljetten afgenomen. Via de website van Heel Haarlem Helpt kan de ondernemer zich aanmelden voor de actie. Voor een biljet betaal je € 60 waarmee ondernemers hun eigen medewerkers of relaties op een bijzondere wijze kunnen bedanken voor hun inzet en diensten. Idee achter deze actie is dat het extra geld oplevert voor de Haarlemse economie én dat ook de zorgverleners worden bedankt voor hun werk. Het bevestigt de hechte band die Haarlemse ondernemers hebben met de stad en de mensen die daar werken.

Voor meer informatie kijk op: www.heelhaarlemhelpt.nl