Veiligheidscongres – 10 oktober

Wist u dat drie van de tien ondernemers in Nederland jaarlijks slachtoffer is van criminaliteit? Dit kost het bedrijfsleven ruim een miljard euro. Naast die forse financiële schade heeft het vooral ook veel impact voor de getroffen winkeliers en hun medewerkers. U als ondernemer bent verantwoordelijk voor de veiligheid van uw medewerkers!

Demissionair minister I. Opstelten van Veiligheid zal spreken over de aanpak van overvallen. Naast de toespraak van de minister kunt u kiezen uit 4 workshops:

1. Kun je een overval voorkomen?
Ga in gesprek met een beveiligingsexpert over de maatregelen die u kunt nemen in uw onderneming om overvallen te voorkomen.

2. Wat te doen bij een overval?
Een trainer en acteur laten u in korte tijd kennis maken hoe het is om een overval mee te maken en wat u dan vooral wel en niet moet doen.

3. Je bent slachtoffer van een overval en dan…?
Hoor wat het Openbaar Ministerie voor u doet na een overval en ga in gesprek met een ondernemer die is overvallen.

4. Plaats Delict
Hoor en zie hoe het overvallenteam in Kennemerland de overvallen aanpakt. Misschien wel met een levensecht Plaats Delict.

Schrijf u nu kosteloos in! Uw medewerkers zijn ook van harte welkom op het congres.
Klik hier om u (en uw medewerkers) aan te melden