Licht op innovatie event – 16 oktober-

Uitnodiging

Licht op innovatie  – 16 oktober – 16:30 uur

Ontdek hoe Cradle2Cradle ondernemen voor u interessant en direct kostenbesparend kan zijn!

MKB-Haarlem nodigt u van harte uit op het eerste licht op innovatie evenement. De focus ligt op Cradle to Cradle ondernemen op maat voor ondernemend Haarlem. Cradle to Cradle- van wieg tot wieg- is een circulaire economie. Een nieuwe manier van het (her)ontwerpen van producten en processen die ertoe leiden dat een business zo duurzaam mogelijk wordt.

Wilt u deel uitmaken van de meest groene ondernemende stad to be? Ontdek dan nu live de duurzame mogelijkheden voor uw bedrijf. Wilt u dit jaar voor de feestdagen al duurzame verlichting, een duurzaam wagenpark, een duurzaam relatiegeschenk of een andere duurzame optie? En bent u in voor een nieuwe uitdaging die u gelijk geld bespaart en ook nog eens goed is voor het milieu ? Dat kunt u deze avond niet missen!

Datum 16 oktober 2012
Aanvang 16:30 uur
Locatie Restaurant Parck,Frederikspark 2, 2012 DA Haarlem Klik hier voor een routebeschrijving.
  Parkeren kan in Parkeergarage Houtplein op 20 meter afstand.

16:30 uur Aanvang
17:00 uur Openingswoord door Rob van Doorn, wethouder duurzaamheid gemeente Haarlem
17:10 uur Faridah Azimullah van Eleftheros BV : spelen met Cradle to Cradle
17:50 uur Lancering ‘Innovatie a la carte’  voor ondernemend Haarlem
18:00 uur Netwerkdiner

Netwerkdiner
Breid uw netwerk uit en maak kennis met ondernemers en experts op het gebied van cradle to cradle tijdens een heerlijk 3- gangen diner in Restaurant Parck. Kosten €25,- inclusief drankjes.

Kom langs op dinsdag 16 oktober en laat u aangenaam verrassen door wat Cradle-toCradle innovatie al la carte voor uw business kan betekenen!
Klik hier om u aan te melden.

Graag tot 16 oktober!

Deze bijeenkomst wordt mede mogelijk gemaakt door:

MKB-Haarlem is aangesloten bij de Koninklijke Vereniging MKB Nederland.

Heeft u vragen, opmerkingen of suggesties?
Mail dit naar info@mkb-haarlem.nl of bel met 06- 3719 8260