Uitnodiging: Innovatiecafé Circulaire Economie in Sociëteit Vereeniging 18 januari

innovatiecafe

Vrijdag 18 januari is de eerste editie van het Innovatiecafé in Sociëteit Vereeniging in Haarlem
voor ondernemers en ondernemenden. Interviews met ondernemers over innovatie in de praktijk van alledag. Niet alleen mooie woorden, maar vooral ook daden. Aan het woord komt onder andere de Haarlemse onderneemster Lieke Pijpers van The Next Closet. Dat is de duurzame marktplaats voor tweedehands merkkleding en succesvolle tegenhanger van fast fashion. Ook te gast: directeur Mark de Boer van Brantjes Datavernietiging uit Haarlem. Hij komt vertellen over het fenomeen urban mining. En Walter de Wit van Jan de Wit Autocars legt uit waarom een groot deel van zijn bussen voortaan op een andere brandstof rijdt. De presentatie is in handen van Jaap Sluis.

Inloop vanaf 15:30 uur. Talkshow van 16:00 tot 17:00 uur. Daarna borrel en napraten.
Gratis toegankelijk. Vooraf aanmelden via www.societeitvereeniging.nl/agenda