Tweede editie van het Initiatievencafé – 6 maart 2018

Op dinsdag 6 maart 2018 organiseert gemeente Haarlem de tweede  editie van het Initiatievencafé. Dit vindt plaats tussen 17.00 en 19.00 uur in het Seinwezen. Startende en gevorderde initiatiefnemers die Haarlem door hun idee een fijnere plaats maken om te wonen, werken of verblijven, kunnen hun idee en hulpvraag pitchen . De aanwezigen in de zaal kunnen luisteren, inspiratie opdoen, netwerken en/of initiatiefnemers helpen met hun vraag. Het doel is initiatiefnemers, de gemeente en maatschappelijke organisaties / ondernemers bij elkaar brengen om elkaar te leren kennen en verder op weg te helpen naar de realisatie van nog meer mooie initiatieven in Haarlem.

Het Initiatievencafé is dé netwerkplek voor maatschappelijke organisaties en ondernemers die in contact willen komen met initiatiefnemers uit de stad. Daarom nodigt gemeente Haarlem  u van harte uit om aanwezig te zijn op 6 maart. U kunt zich hiervoor gratis aanmelden door een e­mail te sturen naar initiatief@haarlem.nl .

Wat: Initiatievencafé
Wanneer: dinsdag 6 maart 2018
Hoe laat: Inloop vanaf 16.30 uur. Van 17.00 tot 18.00 uur pitches  en van 18.00 tot 19.00 uur borrel en netwerken.
Waar: Seinwezen,  Kinderhuissingel 1H, 2013 AS Haarlem
Aanmelden: initiatief@haarlem.nl