Laatste kans voor ondernemers bij de HOP

“HOP-winnaar 2017 Paul Hoefsloot (tweede van rechts) met de andere finalisten Kick Willemse (rechts) en Matthijs van Schendelen en juryvoorzitter Margot Span (foto: Noortje Dalhuijsen).”

Wie gaat de Haarlemse Ondernemers Prijs 2018 winnen? Dé ondernemerswedstrijd van Haarlem krijgt zijn vijfde editie. Ondernemers die hun hoofdactiviteiten in Haarlem hebben kunnen mee doen aan de wedstrijd. Je kunt jezelf aanmelden, maar je kunt ook een (andere) ondernemer voordragen. Zelfs anonieme tips over topkandidaten zijn welkom. Jezelf als kandidaat aanmelden kan tot en met maandag 12 februari, 12.00 uur.

Een collega-ondernemer voordragen om mee te laten doen of een tip doorgeven kan tot en met vrijdag 9 februari, 24.00 uur. Kijk op de website www.haarlemseondernemersprijs.nl, mail naar info@haarlemseondernemersprijs.nl of bel/app 06 46 19 58 28.