Tim V?rdy wint Haarlemse Ondernemers Prijs 2015

De jury waardeert Várdy – naast de bedrijfsprestaties – vooral ook op zijn authentieke en energieke ondernemerschap. De Haarlemse Ondernemers Prijs is dé alomvattende ondernemersprijs Van en voor ondernemend Haarlem. Maar liefst 40 partners uit het Haarlemse bedrijfsleven, netwerken, gemeente, media en onderwijs ondersteunen wedstrijd en prijs.

De uitgebreide ondernemerswedstrijd bestond uit: papieren presentaties, live jurypitches, een financiële accountantscheck, bedrijfsbezoeken en finalepresentaties. Tijdens de finale-avond met 240 gasten in de Lichtfabriek heeft de jury Tim Várdy uiteindelijk gekozen boven Nick Stals (Giftfor2 en Hotelspecials.nl) en Peter Hoes (Alpha Security). in 2016 zal de derde editie worden georganiseerd. Meer informatie: www.haarlemseondernemersprijs.nl

“Winnaar Tim Várdy, te midden van juryvoorzitter Bruno Giebels en finalepresentatrice Marceline Schopman (Foto: Noortje Dalhuijsen).”