Spectrum Advocaten start ondernemersspreekuur voor het MKB

Spectrum Advocaten start ondernemersspreekuur voor het MKB

Vanaf nu kunnen (MKB)-ondernemers met specifieke vragen terecht bij het ondernemersspreekuur van Spectrum Advocaten. U kunt – uiteraard kosteloos – een kwartier sparren met een advocaat over een vraag of kwestie die u bezighoudt.

Het eerste ondernemersspreekuur vindt plaats op maandag 23 april tussen 16:00 en 18:00 uur op het kantoor van Spectrum Advocaten aan de Van Eedenstraat 7 te Haarlem.

U kunt zich per e-mail aanmelden bij Marten van Buiten: marten@spectrumadvocaten.nl. Na aanmelding krijgt u een tijdstip door. Om u zo goed mogelijk te kunnen helpen, vragen wij u uw vraag vooraf te e-mailen tegelijkertijd met uw aanmelding.

Gelet op de actualiteit en de ontwikkelingen rondom de nieuwe privacywetgeving en de effecten daarvan voor het MKB, zal het eerste spreekuur volledig gericht zijn op: “de AVG voor het MKB”.

We zien u graag terug op een van onze ondernemersspreekuren.

Het team van Spectrum Advocaten

Geassocieerd Partner MKB-Haarlem