Sparren met Spectrum Advocaten!

Vanaf dinsdag 8 oktober kunnen MKB- ondernemers met specifieke vragen terecht bij het ondernemersspreekuur van Spectrum Advocaten. U kunt – uiteraard kosteloos – sparren met een advocaat over een vraag of kwestie die u bezighoudt.

Iedere dinsdag tussen 08:00 uur en 09:00 uur én tussen 17:00 uur en 18:00 uur kunt u hiervoor terecht bij Spectrum Advocaten aan de Van Eedenstraat 7 te Haarlem.

U dient zich vooraf per e-mail aanmelden bij Marten van Buiten: marten@spectrumadvocaten.nl. Geef daarbij ook aan of u in de ochtend of de middag wenst langst te komen. Om u zo goed mogelijk te kunnen helpen, vragen wij u uw vraag vooraf te e-mailen tegelijkertijd met uw aanmelding. Na aanmelding wordt de afspraak bevestigd en krijgt u een tijdstip door.

We zien u graag terug bij ons op kantoor!

Het team van Spectrum Advocaten
Geassocieerd Partner MKB-Haarlem