Paul Hoefsloot wint Haarlemse Ondernemers Prijs

HOP-winnaar 2017 Paul Hoefsloot (tweede van rechts) met de andere finalisten Kick Willemse (rechts) en Matthijs van Schendelen en juryvoorzitter Margot Span (foto: Noortje Dalhuijsen).

Ondernemer Paul Hoefsloot van JP Haarlem Delivery is de beste Haarlemse ondernemer van 2017. Hij won de spannende finale-avond in het bijzijn van 280 gasten uit het bedrijfsleven in de Lichtfabriek. Hij won van Matthijs van Schendelen (Endeaver Group) en Kick Willemse (Evidos). De zevenkoppige ondernemersjury onder leiding van Margot Span vond alle drie finalisten topondernemers. Maar een wedstrijd vraagt om een keuze. De jury vond in die definitieve selectie met name doorslaggevend het innovatieve ondernemerschap door verbreding van het traditionele meubeltransport met nieuwe services en zijn verbindende kracht als werkgever. Veel informatie over de HOP-wedstrijd en -finale-avond is te vinden op www.haarlemseondernemersprijs.nl en https://www.facebook.com/haarlemseondernemersprijs

Begonnen als meubeltransportbedrijf is het bedrijf van Paul Hoefsloot nu een full service bedrijf in de dienstverlening tussen meubelwinkels en meubelwebshops enerzijds en de meubelklant anderzijds. JP Haarlem verricht rondom het transport services als opslag, voorraadcollectie, verpakken, uitpakken, montage, schoon achterlaten en zelfs klachtenafhandeling namens de opdrachtgevers. Bij het bedrijf werken bijna 200 mensen. Naast de vestiging in de Haarlemse Waarderpolder is recent een vestiging in Tilburg geopend. Paul Hoefsloot is als ondernemer de drijvende kracht en de grote motivator, inclusief het bedenken van een Complimentenwand.

De vierde editie van dè jaarlijkse ondernemerswedstrijd in Haarlem wordt ondersteund door 40 partners. Door de groei naar zelfs 280 gasten voor dit zakenevenement zijn binnen de Lichtfabriek zowel het Oliehuis als de grote Turbinehal ingezet. De vijfde editie van de HOP zal eind 2017 starten en eindigen met de Finale-avond op maandag 9 april 2018.