Nieuwe partner MKB-Haarlem: BVK Accountants B.V.

BVK Accountants B.V. bestaat uit een hecht team van 20 professionele dienstverleners verdeeld over twee vestigingen in Hoofddorp en Nieuwkoop. Het kantoor in Hoofddorp is gevestigd aan de Binnenweg 8. Wij zijn daar ondernemers maar ook particulieren in en om de Haarlemmermeer van dienst.

Naast het verzorgen van online (salaris) administraties, fiscale aangiften en het samenstellen en controleren van dejaarrekening, zijn wij ook het aanspreekpunt voor al de vragen die met ons vakgebied te maken hebben.

Met onze dienstverlening zijn wij voordurend bezig om op een innovatieve, professionele, betrouwbare, maar vooral persoonlijke wijze het resultaat van de ondernemers in positieve zin te verbeteren. Dit geeft ondernemers de ruimte om zich bezig te houden met ondernemen en met leven.

Als u meer wilt weten over BVK en wat wij voor u kunnen betekenen, neem dan contact met ons op via www.bvk.nl.