Nieuwe evenementen- en businesslocatie: Het Stadsparadijs

Fotografie: Linda Llambias

“Waar ontmoetingen werken”

Midden in het bruisende centrum van Haarlem, aan de Begijnhof 10, is sinds kort een voormalige Baptistenkerk omgebouwd tot een sfeervolle evenementen- en businesslocatie, genaamd Het Stadsparadijs.

De ondernemers en initiatiefnemers Helen Couwenberg en Astrid Clemens zijn de uitdaging aangegaan om in deze bijzondere locatie inspiratievolle culturele evenementen te organiseren, zoals prachtige concerten, seminars of presentaties. Daarnaast is de Begijnzaal ook beschikbaar voor vergaderingen, trainingen, workshops, fotoshoots en nog veel meer…

‘Deze afwisseling van sfeer, samenwerkingen en ervaringen maakt het zeer divers. We denken heel graag mee met de organisatie, zodat iedereen terugkijkt op een zeer succesvol en impactvol event.

Door Corona hebben ook wij natuurlijk tijdelijk de deuren moeten sluiten, maar door de flexibele opstelling van de tafels en stoelen en de zeer ruime zaal van 200 M2 plus het mooie podium kunnen we ons goed houden aan de RIVM richtlijnen en zijn we heel blij met de heropening per 1 juni a.s.

In de afgelopen periode hebben we een aantal livestream concerten georganiseerd via Facebook en op 1 juni organiseren wij, samen met concertorganisator Heartfire, ter viering een boekbespreking met Tijn Touber!

Ook door de bijzondere samenwerkingen met andere ondernemers uit de buurt krijgt onze wens om mensen samen te brengen en te inspireren steeds meer vorm. Ons doel is om een bijzonder concept in de markt zetten, samen met anderen en dit format uiteindelijk uit te rollen op meerdere locaties.

Mocht u, als MKB’er, interesse hebben om een keer kennis te komen maken om te praten over alle mogelijkheden en om de ruimte te bewonderen, dan bent u meer dan welkom!’

Helen Couwenberg en Astrid Clemens

Het Stadsparadijs