MKB-ondernemer met hart voor energietransitie

(Bron: Dakprofijt)

Hatim Narjis is een man met een missie: het beter toegankelijk maken van de energietransitie voor burgers en bedrijven. Met zijn bedrijf Dak Profijt biedt hij hoogwaardige zonnepanelen aan die niet alleen goed zijn voor het milieu, maar ook voor de portemonnee.

Hatim is van huis uit een man met vele interesses en dat heeft geleid tot het doen van verschillende studies. Na zijn studie luchtvaart techniek kwam hij voor het eerst in aanraking met duurzaamheid en verduurzaming, waarbij hij ontdekte dat zijn hart vooral uitgaat naar de energietransitie.

Met zijn kennis van duurzaamheidsmaatregelen en subsidies, en na zich te hebben verdiept in allerlei onderzoeken, raakte Hatim steeds meer geïnteresseerd in zonnepanelen. In 2017 besloot hij zijn eigen onderneming te starten op het gebied van zonnepanelen, samen met zijn beste vriend die al eerder het pad van ondernemerschap had bewandeld.

Bij het opzetten van Dak Profijt heeft Hatim belangrijke productkeuzes gemaakt. In tegenstelling tot de meeste andere landen in Europa, waar kwaliteit vaak leidend is, is Nederland vooral prijs gedreven. Voor Hatim is het echter van wezenlijk belang om niet alleen te focussen op de korte termijn, maar ook op de lange termijn. Daarom heeft hij gekeken naar belangrijke elementen die bijdragen aan de koop van zonnepanelen, zoals een eigen investering, financiering zo laag mogelijk, hoog rendement en ruime garantie.

Daarnaast hecht Hatim veel waarde aan de maatschappelijke waarde van de productie van zonnepanelen, met een zo klein mogelijke CO2-footprint. Bij Dak Profijt vind je daarom geen goedkope zonnepanelen uit China.

Maar wat is Hatim’s droom?
Bij Dak Profijt gaat het niet alleen om het verkopen van zonnepanelen. Hatim heeft een missie om de energietransitie voor iedereen toegankelijk te maken, ook voor mensen uit verschillende branches. Daarom biedt Dak Profijt diverse werk/leer en stageplekken aan in samenwerking met gerenommeerde instanties zoals het ROC Amsterdam, ROC nl, MKB Utrecht en het UWV. Bovendien is er ruimte voor statushouders die op zoek zijn naar kansen in Nederland. Bij Dak Profijt draait het om meer dan alleen zakendoen; het gaat om het creëren van kansen voor iedereen om bij te dragen aan de energietransitie en te bouwen aan een duurzamere toekomst.

“Het mooiste is een kweekvijver creëren voor de gehele installatiebranche!” aldus Hatim Narjis, CEO Dak Profijt.

Wil jij ook bijdragen aan de energietransitie en profiteren van de voordelen van zonnepanelen? Neem dan contact op met Dak Profijt en ontdek hoe zij jou kunnen helpen bij het maken van de juiste keuzes op het gebied van zonnepanelen en duurzaamheid.

Voor meer informatie ga naar https://dakprofijt.nl/ of bel 085- 130 85 44.