LinkedIn: de kunst van ‘Vinden en gevonden worden’

LinkedIn is een netwerk, het grootste professionele netwerk op internet tot op de dag van vandaag. Daarnaast kan LinkedIn een instrument zijn om een droom te verwezenlijken qua baan, qua connecties maar ook andersom, gevonden te worden, gematched te worden.
LinkedIn voor ondernemers met name MKB ondernemers biedt onverwachte kansen en mogelijkheden. Naast de website, de service is het LinkedIn instrument makkelijk te organiseren en inzetbaar voor soms een fractie van de kosten. MKB ondernemers zijn nu gebaat bij alles wat bijdraagt aan de beperking van kosten. In tijden van hoge inflatie, hoge energiekosten, LinkedIn kan daarbij een keuze zijn.
Victor Huiting is zo’n LinkedIn expert. Goed bereikbaar, rustig en gewend snel, adequaat en efficiënt vragen en problemen van uiteenlopende aard op LinkedIn gebied op te lossen.

Geïnteresseerd om een beproefd LinkedIn profiel te laten maken of advies voor een business strategie met behulp van LinkedIn of het lanceren van een campagne. Dan is een kennismaking met Victor een eerste verrassende stap. Mocht u overwegen eens kennis te maken met deze gecertificeerde LinkedIn expert weet dan dat bij het investeren in uw profiel of dat van uw bedrijf een donatie naar Bartimeus gaat. Bartimeus zet zich in voor mensen die slechtziend of blind zijn en is de grootste dienstverlener op dit gebied in Nederland. Dus het bijdragen aan zien en gezien worden voor diegenene waarvoor het niet vanzelfsprekend is.

Bent u toe aan een next step voor uwzelf of uw bedrijf? Neem dan contact op Victor Huiting op 030- 80 80 454. Momenteel worden de eerste drie scans GRATIS verzorgd.
Of check de website www.rivercloud.nl. Tot ziens op linkedin!!

(foto credits: Pixabay.com)