Laatste kans om vreemd te gaan!

Kunt u deze mailing van Ga Eens Vreemd niet lezen? Klik hier.

Beste Vreemdganger,

Binnenkort ontmoeten wij elkaar in de Philharmonie! Om 17.00 uur staan wij klaar in de foyer om je te ontvangen. Je krijgt de bezoekersbadge waarmee je tijdens het event kan netwerken. Je kan ervoor kiezen een hapje te eten. De enthousiaste en gepassioneerde keukenbrigade van de Haarlemse Kookrebellen staan voor je klaar met:
-Crostini vis/vlees/vega
-Portie ganzenbitterballen
-Soep met brood en tapenade
-Scroppino (Italiaans dessert op basis van vodka, prosecco en limoenijs)
Betalen kan louter contant.

Netwerken
Tot 19.00uur staat dan in het teken van netwerken! Dit kan relaxed bij de Businessbar onder het genot van een drankje en de vrolijke klanken van onze vinyl DJ. Of je kiest om meer te werken en gaat langs de verschillende netwerken om te horen wat ze voor jou kunnen betekenen. Dat harde netwerken wordt beloond! Aan het einde van de avond maak je kans om de Businessquest te winnen!
De moeite waard, want je krijgt als winnaar een jaarlidmaatschap naar keuze van een van de aanwezige netwerken, een maand een Flex all inclusive abonnement van Zaamen en een wijnselectie van Grapedistrict cadeau.

Laat je verwonderen en inspireren
Vanaf 19.00uur laten we ons verwonderen en inspireren door het verhaal van Frank Krake, dé rampondernemer van Nederland. Om 20.15, na het bekendmaken van de winnaar van de Businessquest, kan je rustig napraten en borrelen in de Blauwe Zaal van de Philharmonie.

Tenslotte, nog niet aangemeld? Ga naar www.gaeensvreemd.nl en doe dit alsnog!

De partners van "Ga Eens Vreemd" bieden zakelijke diensten aan om ondernemers te ondersteunen in hun ondernemerschap. Ontmoet ze persoonlijk op de businessbeurs.

Werkgevers Servicepunt Zuid-Kennemerland

In iedere onderneming is goed personeel belangrijk. Als werkgever weet u dat als geen ander. Voor advies en praktische ondersteuning bij uw personeelsvraagstukken kunt u kosteloos terecht bij WerkgeversServicepunt Zuid-Kennemerland.

Met het regionale WerkgeversServicepunt bieden wij u één publiek aanspreekpunt voor uw arbeidsmarktvragen. Met onze expertise, ervaring en kandidaten ondersteunen wij u bij de werving van personeel voor uw organisatie. Voor sommige kandidaten zetten wij extra financiële middelen en specifieke deskundigheid in. Wij informeren u daar graag over.

Wilt u weten wat wij voor ú kunnen betekenen? Laat het ons weten, wij informeren u daar graag over.
Adres: Jansweg 15, 2011 KL Haarlem
Tel: 023 – 230 27 01
E-mail: WerkgeversServicepunt-Zuid-Kennemerland@uwv.nl

DCRT

U krijgt maar één kans om tijdens een evenement de perfecte indruk te maken op uw gasten of relaties. De stylisten van DCRT event decorations & styling staan voor u klaar om mee te denken over de aankleding van uw evenement. Of het nu gaat om een kleine intieme setting, een grootschalige bijeenkomst of beursconcept wij maken samen met u het juiste plan om de evenement boodschap over te brengen. DCRT bestaat uit enkele pijlers:
– DCRT Concepts
– DCRT Meubelverhuur
– DCRT Standbouw
– DCRT Decoraties en Bloemen.

Wij zijn bekend met de meeste evenementenlocaties in Nederland en kunnen u daardoor optimaal adviseren. We denken graag out-of-the-box om zo tot verrassende concepten te komen. Een exclusieve uitstraling hoeft daarbij niet direct duur te zijn. Voor bijna elk budget kan DCRT passend maatwerk leveren.

Office Hotel

"You worry about your business, we worry about your office"

Of je nu een uur, dag, maand of 2 jaar een kantoorruimte wilt huren… bij Office Hotel ben je altijd welkom! Office Hotel is het nieuwe flexibele kantorenconcept in Haarlem waar je al vanaf € 8,- per dag een kantoorruimte huurt! Flexibiliteit en all-in services staan hoog in het vaandel, zo bieden wij flexibele huurcontracten aan tegen een all-in prijs en zijn services zoals glasvezel internet, bemande receptie, bedrijfsrestaurant en nog veel meer standaard inbegrepen. Daarnaast beschikt Office Hotel ook over flexplekken, flexkantoren en vergaderruimtes. Meer weten? Kom gerust een keer langs voor een vrijblijvende rondleiding. Makkelijk & snel naar OfficeHotel.nl.

Het BusinessHuis

Het nieuwe netwerken is aangebroken! Graag willen wij je informeren over het BusinessHuis Haarlem e.o., dat groots live gaat op Ga Eens Vreemd. Om aan deze lancering mee te kunnen doen kun je nu al gratis je profiel aanmaken op: www.businesshuis.nl

Het BusinessHuis.nl is een verzamelplek voor ondernemers.
Een digitaal huis waar je als ondernemer alles vindt om inspiratie op te doen, relaties te leggen en de business uit te breiden. Zo biedt het BusinessHuis Haarlem en omstreken een compleet overzicht van de adviesbedrijven, zakelijke evenementen, werkplekken/vergaderlocaties en netwerkorganisaties in de regio.

Partners tot nu toe:
Rabobank, Gemeente Haarlem, Haarlems Dagblad en Crown. Wij geloven in het verbinden van mensen en organisaties om samen sterker te staan.

Blijf op de hoogte

Houd onze nieuwsbrief in de gaten voor meer informatie over onze partners.

Wil je meer weten over presentatiemogelijkheden op onze website of tijdens het event in de Philharmonie? Neem contact op met Sven Steverink van evenementenbureau S4Events via www.S4Events.nl.

We verheugen ons er op, om met jou vreemd te gaan!

U ontvangt deze mailing als relatie van Ga Eens Vreemd. Afmelden.