Laatste kans aanmelden circulair event (tot donderdag 15 april)

Op donderdag 15 april organiseert de provincie Noord-Holland het online Circulair Event. Ondernemers en andere geïnteresseerden kunnen zich nog tot en met donderdag 15.30 uur aanmelden.

Wat gebeurt er in de provincie concreet in de overgang naar een circulaire economie, voor en met ondernemers? Wat kan de provincie specifiek voor een ondernemer betekenen? Dit en meer komt aan bod tijdens het programma en in verschillende break-out sessies.

Programma
Van 16.00 – tot 17.00 uur gaat gedeputeerde Zita Pels in gesprek met Anne Mieke van der Werf – Directeur Business Development bij InvestNL – en Yousef Yousef – Voorzitter van het VNO-NCW netwerk Groene Groeiers – over de randvoorwaarden, zoals financiering, die nodig zijn om de transitie te versnellen.

Aan de hand van gesprekken met de Noord-Hollandse ondernemers Miklas Dronkers – Algemeen directeur Crown Van Gelder, Bert van Son – Directeur MUD Jeans, Marjolein Vaders – Directeur Bedaffair, wordt besproken wat het betekent om circulair te ondernemen. Ook wordt ingegaan op wat de provincie voor ondernemers kan betekenen.

Break-out sessies
Van 17.00 – 17.30 uur zijn er vier break-out sessies om vragen te stellen, dieper op de materie in te gaan en om te netwerken:

1. Ontmoet de ondernemers
aanwezig: ondernemers Crown van Gelder, MUD Jeans en Bedaffair
Heb je vragen voor de ondernemers die op het podium stonden. Ontmoet ze in deze break-out sessie en vraag ze het hemd van het lijf.

2. Versnellen van circulaire ambities. Zoek je hulp bij vinden van de juiste weg?
aanwezig: ondersteuningsinstrumenten Circotrack & GO!-NH
Ben je met duurzame innovatie bezig en zou je deze willen versnellen? Laat je in deze break-out sessie informeren over de trajecten en trainingen waar je aan deel kunt nemen.

3. Financiering van circulaire initiatieven
aanwezig: ondersteuningsinstrumenten van de provincie Noord-Holland PIM, PDENH, Innovatiefonds
Heb je al duidelijkheid over je duurzame of circulaire product, innovatie en ken je je markt al? Laat je in deze break-out sessie bijpraten over de financieringsinstrumenten van de provincie Noord-Holland.

4. Matchmaking; verbreed je netwerk
Om echt een slag te slaan bij duurzame innovaties is het juiste netwerk en samenwerken essentieel. In deze break-out sessie doen we aan matchmaking om je netwerk te verbreden en nieuwe partners te vinden.

Meer informatie is ook te vinden op de website van de Provincie Noord-Holland