‘Heel Haarlem Helpt’ speciaal voor Haarlemse zorgprofessionals EN Haarlems ondernemers

Heel Haarlem Helpt

Dinsdag 12 mei jl. op de Dag van de Zorg is het initiatief gelanceerd van vier ondernemersvrienden om ‘iets concreets’ te doen voor mensen die werken in de zorg en in het bijzonder voor de duizenden medewerkers in het Spaarne ziekenhuis. Een landelijk applaus is hartverwarmend maar dat gaat niet boven een echt cadeau. Zo ontstond het initiatief ‘Heel Haarlem Helpt’ om een daadwerkelijk cadeau te geven aan een zorgprofessional wat direct een impuls is voor de ondernemers in Haarlem. Het idee is dat een zorgprofessional een cadeau kan uitkiezen voor een bepaalde waarde uit een van de aangesloten MKB bedrijven in Haarlem. Daarmee is het streven een donatie van minimaal honderdzestigduizend (Per Haarlemmer betekent dit een (1) euro) op te halen die direct landt in de Haarlemse economie. Indien er meer donaties binnen komen wordt dit initiatief uitgebreid naar andere zorgprofessionals in de regio. Interessant detail is dat in deze regio de zorg een van de grootste economisch factoren is. Donaties komen dan ook heel goed terecht!

Voor MKB ondernemers betekent dit enkel dat men zich aanmeldt op de website www.heelhaarlemhelpt.nl. De donaties voor dit initiatief komen van Haarlemse burgers en partijen die zich een donatie kunnen veroorloven. Dank hiervoor bij voorbaat!
‘Heel Haarlem Helpt’ biedt een concreet cadeau voor een zorgprofessional en concrete business voor Haarlemse ondernemers. Meld u nu aan met uw bedrijf en profiteer van deze impuls voor een duurzame inclusieve economie!

Voorzitter MKB Haarlem
Faridah Azimullah