Gratis webinar “CO2-footprint voor bedrijven”

Op donderdag 2 november van 13.00 – 14.00 uur, is er een gratis webinar “CO2-footprint voor bedrijven”. Met een uurtje weet je waarom een CO2-footprint een goede manier is om CO2-reductie in jouw bedrijf of organisatie aan te pakken. Tijdens het webinar krijg je informatie over wat een CO2-footprint is, wat het belang is om inzicht te hebben in je CO2-footprint, en hoe je met deze inzichten de CO2-uitstoot van je bedrijf kan verminderen. Met de gebruiksvriendelijke Milieubarometer kan je eenvoudig je footprint berekenen. Gemeente Haarlem ondersteunt bedrijven met een gratis startabonnement op de Milieubarometer.

Interesse? Meld je aan bij Stichting Stimular voor het webinar of kijk op de website van de Milieubarometer voor meer informatie over deze tool.