Gratis entree Starters-Adviesdag voor Young MKB Haarlem

Starters-Adviesdag op 13 oktober vóór en door ondernemers

Mark Lette, directeur van de regionale Starters-Adviesdagen verbaast zich bijna dagelijks over het gebrek aan kennis en voorbereiding van veel startende ondernemers. “Tijdens onze Starters-Adviesdagen komen wij in contact met veel potentiële ondernemers die, al dan niet ingegeven door de financiele crisis, impulsief besluiten om een bedrijf te beginnen. De voorbereiding laat dan vaak te wensen over.”
Lette vervolgt; “ Voor deze mensen zijn onze Starters-Adviesdagen uitermate nuttig. Op deze dagen staan regionale en landelijke bedrijven die speciaal zijn geselecteerd op hun kennis en diensten voor startende ondernemers. Daarnaast kunnen de bezoekers zich vooraf inschrijven voor diverse interessante workshops zoals; “Starten vanuit een uitkering” en “Boekhoudkundige en fiscale tips”.”

Geen beurs.
“De Starters-Adviesdag is géén beurs. Dus géén duizenden bezoekers en, in belang van het overzicht, slechts één adviesstand per vakgebied. Om persoonlijke aandacht te kunnen garanderen houden we vast aan een maximum aantal van 200 inschrijvingen”.

De Haarlemse Starters-Adviesdag vindt plaats op woensdag 13 oktober a.s.
Locatie:
Hotel Van der Valk, Haarlem Zuid
Tijd:
13.00-19.00 uur

Gratis entree? Young MKB beschikt over gratis entreebewijzen! Meld je nog wel even aan via www.startersadviesdag.nl