Eet mee bij het Rabobank Wisseldiner! 27 juni 18:00 uur

Het Young MKB Haarlem nodigt alle ondernemers van Haarlem uit voor het ‘Rabobank Wisseldiner’. In samenwerking met de Rabobank Haarlem en Omstreken organiseert Young MKB Haarlem op woensdag 27 juni het ‘Rabobank Wisseldiner’. Een avond om te netwerken onder het genot van een diner in verschillende restaurants in Haarlem. Op woensdag 27 juni, van 18:00 tot 22:00 uur, kun jij als (beginnende) ondernemer op een unieke manier kennismaking met andere ondernemers en bedrijven uit de regio.

Het Rabobank Wisseldiner
Wellicht heb je voorgaande jaren als eens deelgenomen ken je het concept ‘walking diner’. Ook dit jaar is het ‘Rabobank Wisseldiner’ een avondvullend programma met ontvangst, een interessante spreker, driegangendiner in drie verschillende restaurants en afsluitend een borrel. Dit betekent dat je bij drie verschillende restaurants een gerecht eet met wisselende tafelgenoten. Hierdoor kom je in contact met verschillende ondernemers en breidt je op een ontspannen manier jouw netwerk uit. Op de avond zelf ontvang je de instructies en route voor jouw wisseldiner.

Restaurants en programma
De deelnemende restaurants van dit jaar zijn het kersverse Vooges Centraal, de Italiaanse experience van restaurant Diga en een primeur van het nog te openen Olivijn (voorheen ML). De organisatie belooft dat deze restaurants absoluut de moeite waard zullen zijn! De avond begint bij Vooges Centraal waar Gideon Nijemanting – Manager  Bedrijven  Rabobank  Haarlem  en  Omstreken – een inspirerend woord zal houden over ondernemen in de regio Haarlem.

Het programma is als volgt:

18:00 uur                    – Inloop bij Vooges Centraal, hapje & drankje. Welkom Young MKB Haarlem
18:15 uur                     – Gideion Nijemanting, Rabobank Haarlem
18:15 – 18:45 uur       – Borrel
18:45 uur                     – Vertrek richting restaurants
19:00 uur                     – Eerste gang bij Vooges Centraal, Diga of Restaurant Olivijn
20:00 uur                     – Tweede gang bij Vooges Centraal, Diga of Restaurant Olivijn
21:00 uur                     – Derde gang bij Vooges Centraal, Diga of Restaurant Olivijn
21:45 uur                     – Afsluiter en napraten met een borrel bij Bar Boef

Voor elke gang is ongeveer 45 minuten gereserveerd en er is dus een kwartier om van restaurant te wisselen. Er wordt zeer aangeraden om op de fiets te komen. Er zijn slechts een beperkt aantal plaatsen beschikbaar dus, reserveer nu alvast een kaartje en blok woensdag 27 juni in je agenda!