Don’t get beat up, let’s meet up! 26 Maart

Provinciale Statenverkiezingen – The Aftermath

Haarlem heeft een sterke geschiedenis als het om ondernemen gaat. Een veld dat blijft groeien en zich continue ontwikkeld. Onder de noemer ‘Don’t get beat up, let’s meet up!’ wil Young MKB Haarlem ondernemers samenbrengen om te sparren over ondernemen in Haarlem. In de tweede bijeenkomt op dinsdag 26 maart bespreken ze de afloop van de afgelopen Provinciale Statenverkiezingen.

Provinciale Statenverkiezingen
In de ‘aftermath’ van de Provinciale Statenverkiezingen bespreken we de gevolgen van de uitslag voor ondernemend Noord-Holland en Haarlem. Wat gaat er wellicht veranderen voor ons als ondernemers? Kan mijn bedrijf nog wel uitbreiden en waar? Woningen naast mijn kantoor? Gaan we ook investeren in het openbaar vervoer? Waar vind ik nieuw personeel? Energietransitie doen we doet samen? Allemaal vragen op thema’s die mede bepaald worden door de provincie. ÉN thema’s die ondernemers direct raken in hun ondernemerschap. We zijn zeer benieuwd naar de uitslag van deze verkiezingen en gaan samen het gesprek aan. Vanuit de expertise van Young MKB leden gaan we sparren over de verkiezingen en de gevolgen.

Meetup
Maandelijks brengt Young MKB Haarlem op een laagdrempelige manier ondernemers samen, delen ze kennis over ondernemerschap en helpen ze elkaar verder om samen nog betere ondernemers te worden. Dit doen zij volgens de populaire Meetup methode. Meetup is een service die wordt gebruikt om online groepen te organiseren en evenementen te organiseren voor mensen met dezelfde interesses. Zo zijn er meetups voor expats, over koffie, bitcoins en andere interesses. In hun tweede bijeenkomt op dinsdag 26 maart bespreken ze de afgelopen Provinciale Statenverkiezingen en wat dit betekend voor ondernemers en ondernemen in de regio. Heb jij als ondernemer hier een idee, mening of vraag over. Ze zien je graag tijdens deze Meetup.

Over Young MKB Haarlem
Young MKB Haarlem is een vereniging vóór en dóór ondernemers. Door een jonge mindset en ambitie om te groeien; is YMKB hét startpunt voor iedere nieuwe ondernemer in de regio. Op een laagdrempelige manier brengen ze ondernemers samen, delen ze kennis over ondernemerschap en helpen elkaar verder om samen nog betere ondernemers te worden. Startups, ZZPers, NVers, BVers, iedereen is welkom bij Young MKB Haarlem.

Young MKB Haarlem Ondernemers Meetup | Dinsdag 26 maart 2019 | 18:00 tot 20:00 | Bar Boef  | Kleine Houtstraat 58

Bekijk de Meetup > https://www.meetup.com/nl-NL/Young-MKB-Haarlem-Ondernemers-Meetup/events/259707274/