COLLEGE HAARLEM SPREEKUUR MET ONDERNEMERS EN BEWONERS- 20 NOVEMBER

Op dinsdag 20 november houdt het voltallige college van Burgemeester en Wethouders voor de tweede maal een inloopspreekuur in de stad. Het spreekuur vindt plaats van 16.30-18.00 uur in De BakkeRij aan de Hendrik Figeeweg 3F in de Waarderpolder.

De bestuurders willen graag in gesprek met Haarlemmers en bezoeken de komende maanden alle stadsdelen om bewoners te ontmoeten. Tijdens elk spreekuur kunnen bewoners en ondernemers uit de wijk langskomen, maar bewoners uit andere delen van de stad zijn ook van harte welkom. Voorafgaand aan het spreekuur bezoekt het college een aantal locaties in de Waarderpolder.

Wethouder Economie Sikkema: “De Waarderpolder is een ongelofelijk belangrijk gebied in Haarlem. Dit bruisende bedrijventerrein met een heel eigen dynamiek is een grote motor van onze economie en het voltallige college kijkt ernaar uit om te spreken met bewoners en ondernemers.”

Bron: www.waarderpolder.nl / WP management