Aanmelden voor de Haarlemse Ondernemers Prijs!

Wie is de meest inspirerende ondernemer van Haarlem? Wie combineert uitstekend ondernemerschap met trots op ondernemersstad Haarlem? Wie gaat Michael Hagen en Tim Várdy opvolgen als winnaar van de Haarlemse Ondernemers Prijs? De derde editie van dé ondernemersprijs van en voor ondernemend Haarlem is begonnen. Elke Haarlemse ondernemer kan zichzelf aanmelden. Maar ook kan iedereen een ondernemer als kandidaat voordragen. En zelfs anonieme tips zijn welkom. Hoe meer sterke kandidaten mee doen aan de wedstrijd, hoe spannender het wordt. De selecties tijdens de wedstrijd gebeuren door een onafhankelijke ondernemersjury van zeven personen onder voorzitterschap van Margot Span (advocaat en partner van Köster Advocaten). De Haarlemse Ondernemers Prijs wordt ondersteund door bijna 40 partners, waaronder veel vooraanstaande bedrijven, maar ook de ondernemersverenigingen MKB-Haarlem en IKH Waarderpolder, Haarlems Dagblad, Haarlem Marketing, Gemeente Haarlem en ROC Nova College. De finale-avond met feestelijke prijsuitreiking is op donderdag 24 maart in de Lichtfabriek in Haarlem. Alle informatie, aanmelden en voordragen via de website: www.haarlemseondernemersprijs.nl .