maandag 3 juli zomerbijeenkomst 99vanZuid-Kennemerland & IJmond

In

Ondernemers in Zuid-Kennemerland & IJmond zijn volop in beweging om mensen met een arbeidsbeperking (weer) te laten deelnemen aan het arbeidsproces. Eind mei 2016 is het netwerk gestart in Zandvoort. Met workshops, themabijeenkomsten en Meet & Greets van Onbeperkt aan de Slag zijn ondernemers actief met Inclusief Werkgeverschap aan de slag gegaan. Het Werkgevers Service Punt (WSP) heeft haar rol verder opgepakt. De Rekenkamer geeft aan dat er nog veel verbeteringen mogelijk zijn, dus is het tijd voor de volgende stap, the next level. Het is tijd voor een zomerbijeenkomst!

Vanuit De Normaalste Zaak organiseer ik samen met partners zoals het WSP en Onbeperkt aan de Slag op maandag 3 juli een zomerbijeenkomst voor organisaties en ondernemers in onze regio over Inclusief Werkgeverschap. Doel van deze bijeenkomst is om elkaar te inspireren en te motiveren om in de regio nog meer bijzonder talent in het arbeidsproces op te nemen. Aan de kant staan is géén optie.

Teva Pharmachemie biedt hun locatie daarvoor aan en daar zijn we erg blij mee.

Dit staat op het programma:
-U kort informeren over de Position Paper, die vanuit De Normaalste Zaak is opgesteld als input voor de kabinetsformatie;
-De beweging in de regio: welke acties zijn ingezet?;
-De introductie van het nieuwe WSP team en de start van een aansprekende campagne;
-Een Meet & Greet, omdat in gesprek zijn met elkaar de beste kansen biedt voor een mooie match tussen werkgever en werkzoekende;
-Thema ontmoetingen waarin kennis en ervaringen over onderwerpen als SROI, Jobcrafting en draagvlak (tijdens reorganisaties). Ondernemers uit de regio delen hun ervaringen en geven praktische voorbeelden. We maken afspraken hoe we deze onderwerpen verder oppakken.

We willen dicht op uw actualiteit aansluiten. Mail ons uw vraag, uw zorg, uw idee en we geven het een plek in het programma.

Ik zou het geweldig vinden als u hierbij aanwezig bent. Mag ik uw aanmelding tegemoet zien? Met dit formulier verzekert u zich van een plaats bij dit zomerevent. Na de aanmelding ontvangt u tijdig meer informatie.

Datum: Maandag 3 juli 2017
Tijd: Inloop 13.00u, aanvang 13.30u, einde 17.00u met aansluitend een hapje en drankje om na te praten.
Locatie: Teva Pharmachemie, Swensweg 3, 2031 GA Haarlem
Parkeren: tegenover Swensweg 3, op het parkeerdek van IKEA