Young MKB Haarlem: Speeddaten event

Hele dag

Categorieën Geen Categorieën

Beste jonge ondernemer,

Heb jij zin om andere jonge ondernemers uit de regio te leren kennen in een pittig 1-op-1 gesprek? Wil je weten wat ze doen, waar iemand naar op zoek is en wat jullie voor elkaar kunnen betekenen? Kom dan speeddaten!
Indien je deelneemt, bereid dan de antwoorden op de vragen voor die jij zo graag aan anderen zou willen stellen. Per speeddate krijg je vervolgens twee minuten de tijd om jezelf te presenteren. Een week van tevoren vragen wij je visitekaartje te mailen en sturen wij een overzicht van alle deelnemers. Ook ontvang je tips voor je 2-minute pitch.
Vanaf 19.30 ben je van harte welkom bij het BDO kantoor in Haarlem. De adresgegevens vind je onderaan. Vanaf 20.00 uur zal het speeddaten beginnen en de avond wordt afgesloten met een borrel. Er kunnen maximaal 30 mensen mee doen met speeddaten, meld je dus snel aan!
Aanmelden kan door te mailen naar info@youngmkbhaarlem.nl.

Locatie: Restaurant van BDO Accountants & Belastingadviseurs

Schipholpoort 20