ROB’s Borrel: Tour de Traning

Hele dag

Categorieën Geen Categorieën

ROB presents: Tour de Training 2010

De eeste ROB borrel na de zomer! De kick off na de zomer. Daarom doen we het voor deze keer anders. Namens Young MKB Haarlem, MKB-Haarlem en Stichting Topsport Kennemerland nodig ik je van harte uit voor mijn maandelijkse borrel op dinsdag 7 september 2010: de Regionale Ondernemers Borrel.

Elke eerste maandag van de maand organiseer ik een borrel. Maar inderdaad, je hebt het goed gezien. Dit keer zal de borrel op een dinsdag plaats vinden.

Na een zomer vol topsport (oa. WK Voetbal, Tour de France, HHW, EK Atletiek, WK Hockey) nodigen Young MKB Haarlem en MKB-Haarlem in samenwerking met Stichting Topsport Kennemerland je uit voor een speciale ROB’s Tour de Training 2010.

Je bent van harte uitgenodigd voor deze bijzondere avond, waarbij je een kijkje achter de schermen wordt gegeven tijdens de training van topsporters op het Pim Mulier Sportpark. Daarnaast zal Olympisch topcoach en topspreker Marc Lammers stilstaan bij de gelijkenissen tussen topsport en bedrijfsleven: innovatie, omgaan met crisis, leiderschap. Parallellen tussen ervaringen tijdens WK’s en Olympische Spelen in de hockeywereld vertaalt Marc 1 op 1 door naar de zakelijke wereld en geeft daarbij belangrijke tips voor ondernemers.

Wat: ROB presents: Tour de Traning 2010

Wanneer: dinsdag 7 september vanaf 19:15 uur

Waar: Pim Mulier Sportpark routebeschrijving

Kosten:
Leden van Young MKB Haarlem of MKB-Haarlem: € 7,50 pp. (inlclusief drankjes)
Niet leden: €12,50 pp. (inclusief drankjes)

AANMELDEN & Programma klik hier!

Namens Young MKB Haarlem, MKB- Haarlem en haar partner Stichting Topsport hoop ik je 7 september te zien. Maandag 4 oktober zal de volgende ROB borrel weer plaats vinden volgens traditioneel recept. Locatie wordt t.z.t. bekend gemaakt.

Tot dinsdag 7 september!

Groeten,