Prinsjesdagontbijt woensdag 22 september – Miljoenennota praktisch vertaald naar de dag van morgen

In
Kaart niet beschikbaar

Datum/Tijd
Date(s) - 22/09/2021

Wapen van Kennemerland

Categorieën Geen Categorieën

Geachte ondernemer,

PRINSJESDAG 2021 is anders dan anders, niet alleen in het (post-) Coronatijdperk maar vooral ook door een demissionair kabinet. Terwijl de veranderingen op economisch maar ook sociaal maatschappelijk vlak groots zijn is de miljoenennota belangrijker dan ooit.
Vooral door de maatregelen die aanstaande zijn en wat voor effect dat heeft op ondernemend Nederland en dan de MKB-ondernemers in het bijzonder.

We nodigen u dan ook van harte uit voor de betekenis van het financieel kader voor 2021.
De Keynote-spreker van de bijeenkomst is de wethouder van onder meer Economie, Duurzaamheid en Mobiliteit de heer Robbert Berkhout.

Het programma ziet er als volgt uit:
7.30 – 8.00 uur Inloop
8.00 – Aanvang ontbijtbuffet
8.00 – 8.15 uur Welkom en inleiding Belangrijkste punten Miljoenennota vertaald naar de Praktijk door Voorzitter MKB-Haarlem, mw. Faridah Azimullah
8.15 – 8.30/8.45 Wethouder Economie, Duurzaamheid en Mobiliteit, Gemeente Haarlem, de heer Robbert Berkhout over het belang van de dialoog met ondernemers over de ontwikkelingen voor morgen en hoe ondernemers daarin een weg moeten en kunnen vinden.

Locatie: Wapen van Kennemerland
Ramplaan 125
2015 GV Haarlem

De bijeenkomst duurt tot 9.30/ 10.00 uur

Meld u hier snel aan!

Deelname is gratis (ook voor niet-leden) en aanmelden verplicht i.v.m. de verwachte opkomst. Bij no-show zonder afmelding wordt er € 25 euro in rekening gebracht, ook voor leden.

We zien u graag op woensdag 22 september 2021!

Met vriendelijke groet,
namens MKB-Haarlem