Digitale dienstverlening in (post)Corona-perspectief

Datum/Tijd
Date(s) - 25/10/2021

Strandhotel Center Parcs

“On & off-line werken en zichtbaar zijn”

Digitale dienstverlening wordt steeds belangrijker en is meer dan alleen een ‘digitale etalage’. Digitale dienstverlening betreft een scala aan innovatieve mogelijkheden maar kan niet zonder de menselijke maat. Ook is digitalisering veel meer dan een website of het regelen van een afspraak op afstand.

Laat u informeren, inspireren en verrassen door innovatieve manieren van werken die voor uw klanten en medewerkers het verschil kunnen maken voor uw bedrijf. Met een combinatie van digitale en fysieke gastvrijheid en Service vanuit verschillende invalshoeken!

Welke combinatie van fysiek en digitaal past voor u? Drie bijzondere ondernemers met hun bedrijven staan klaar om u niet alleen te informeren, te inspireren en te verrassen met innovatieve invalshoeken en perspectieven over hoe u naar uw bedrijf kunt kijken. Maar ook over het belang van de steeds veranderende rol van ‘uw customer’ anno nu in bestaande en nieuwe markten en hoe u daarin het verschil kan maken.

Wij zien naar u uit!

Vanaf 16:30 uur heten wij u welkom bij Het Strandhotel Center Parcs (Zandvoort)

16:30 – 17:00  Inloop
17:00 – 17:10  Opening en welkom Faridah Azimullah, Voorzitter MKB-Haarlem
17:10 – 17:25  YoungResultants – Harry Zandbergen – met een nieuwe kijk op ‘Samen ondernemend’
17:25 – 17:40 Endeavour Heroes – Martijn van Royen – Uw marketing up to date olv nieuwe generatie marketeers en ontwikkelaars
17:40 – 17:55  Cobra Systems BV – Erik ten Berge – de customer boven techniek met ‘de integrale customer journey’
17:55 – 18:00  Afsluiting

18:00 uur – Netwerkborrel

Locatie: Strandhotel Center Parcs, Trompstraat 2 te Zandvoort routebeschrijving. Routebeschrijving

Gezien het beperkt aantal plaatsen meld u snel aan! LET OP: registratie verplicht anders geen toegang!
Deelname is gratis (ook voor niet-leden). Bij no-show zonder afmelding wordt er € 25 euro in rekening gebracht, ook voor leden.

Aanmelden: Klik hier om uw aan te melden

We zien u graag op maandag 25 oktober 2021!

Met hartelijke groet,
namens MKB-Haarlem