MKB Masterclass: Hoe waardeer ik mijn onderneming?

In
Kaart niet beschikbaar

Datum/Tijd
Date(s) - -
Hele dag

Categorieën Geen Categorieën

Uitnodiging MKB Masterclass:

Hoe waardeer ik mijn onderneming?

Het vaststellen van de waarde van een bedrijf is niet eenvoudig. Er bestaat namelijk geen eenvoudige rekensom voor ‘harde’ gegevens zoals balansen, winst- en verliescijfers en begrotingen spelen een belangrijke rol bij de waardeanalyse, maar zeker niet alleen.

Op dinsdag 24 maart organiseren JAN© en MKB- Haarlem samen een Masterclass over dit thema. Tijdens deze Masterclass zullen we u doormiddel van een case inzicht bieden in de diverse aspecten die aan de orde komen bij de waardering van je onderneming. We verdelen deze middag de groep in meerdere kleinere groepjes waarbij we onderscheid maken tussen kopers en verkopers.

Vervolgens worden de kopers gevraagd een openingsbod te formuleren en de verkopers te overtuigen van dit bod.
Ook wordt hen gevraagd om na te denken over de aanvullende voorwaarden die zij aan hun bieding willen verbinden. Dezelfde vragen worden vooraf aan de verkopers gesteld.
De onderhandelingen kunnen nu beginnen! De ervaring leert dat dit tot een leuke discussie kan leiden.

Aan het eind zal JAN© natuurlijk toelichten hoe zij de waarde van een onderneming bepalen en hoe zij tegen specifiek deze case aankijken.

Tot slot krijgt een ieder als voorbeeld een waarderingsrapport van de desbetreffende case. Deze kunt u dan thuis eens rustig vergelijken met uw eigen onderneming.

Programma:
Datum:
Dinsdag 24 maart
15.45 uur: Aanvang koffie/thee
16.15 uur: Start sessie: Hoe waardeer ik mijn onderneming?
18.15 uur: Netwerken
19.00 uur: Einde

Locatie: Zaamen, Nieuwe Gracht 3, te Haarlem
Routebeschrijving/parkeergelegenheid: Klik hier
Deelname is gratis

Na afloop van de MKB Masterclass bieden MKB-Haarlem en JAN© u een borrel aan.
Er is een beperkt aantal plaatsen beschikbaar, dus meld u snel aan!

Klik hier om u aan te melden.

Graag tot ziens op 24 maart.

Met vriendelijke groet,

Geert Hoedjes & Rob Schmidt
JAN©

Rosalie Smit