Excellereren en investeren in Support en Expertise Triple ThreaT

De stichting Triple Threat zet zich in om jongeren op de rand van de afgrond van drop-out, criminaliteit of anderszins te inspireren naar een vruchtbare weg van zelfredzaamheid.
Triple Threat doet dat door jongeren de mogelijkheid te geven om onderdeel te worden van een community. Een community die hen in aanraking brengt met hun passie, kennis en hen lifeskills kan meegeven om bruggen te bouwen van de belevingswereld van de jongeren naar de ‘echte’ wereld. Zo biedt de Triple Threat lifestyle concreet een toegankelijke manier perspectief in hun leven.
Triple Threat zoekt uw expertise en support voor het verder professionaliseren van hun dienstverlening. Maar eerst een beknopt beeld van hetgeen Triple Threat betekent en doet voor jongeren.

Projecten van Triple Threat
Triple Threat lifestyle werkt aan dit perspectief door het organiseren en coördineren van diverse projecten binnen drie domeinen om jongeren te ontwikkelen zoals op het gebied van sport, cultuur en educatie.

Sport
Qua sport is de Basketbalclub van Triple Threat het kloppend hart van de organisatie. Gestart met drie teams in 2013 is de club nu uitgegroeid tot 24 teams waarvan zes teams op landelijk niveau spelen en een damesteam op het hoogste niveau van Nederland. Triple Threat zet basketbal in als tool om jongeren levenslessen mee te geven zoals: discipline, doorzettingsvermogen, mentale weerbaarheid en kansen zien. De club heeft een breed ledenbestand met jongeren vanuit Haarlem, Amsterdam, Rotterdam, Utrecht, Almere etc.

De basketbalclub biedt ook perspectief aan jongeren met een droom. Zo is de basketbal community een sociaal vangnet geworden voor kwetsbare jongeren.

Vrouwen kickboks
Triple Threat staat ook voor female empowerment. Met Ladies only kickboks lessen onder leiding van een vrouwelijk rolmodel wil Triple Threat hiermee jonge vrouwen mentale weerbaarheid laten ontwikkelen naast doorzettingsvermogen en het geven en versterken van zelfvertrouwen.

Cultuur
Muziek is een vorm van communicatie die verder gaat wanneer de woorden niet meer aankomen. Muziek biedt met dans, zang en instrumenten ruimte aan het op een creatieve manier kunnen uiten van gevoel, passie en ambitie op een laagdrempelige en veilig toegankelijke manier.

Educatief
Last but no least biedt Triple Threat met het ‘Next Gen’ project perspectief voor de nieuwe generatie jongeren op maat. Het is een intensief ontwikkelingstraject met een development systeem dat toegankelijk en inclusief is. De basis voorwaarde is de wil te excelleerden.

Voor ondernemers is precies dat ook wat ondernemers, ondernemers maakt: De wil te excelleren no-matter what.

Wat kunt u doen?
Bent u ook verrast en geïnteresseerd in het bieden van support aan de zelfredzaamheid van deze ondernemers en topsporters in spé? Is het een optie voor u om uw expertise in te zetten ter support van deze sociale onderneming die vrijwel alleen maar winnaars kent?

Triple Threat zoekt nog een busje met minimaal 9 zitplaatsen maar biedt ook mediaondersteuning zoals in bijgaande folder, en nog veel meer!
Laat u verder inspireren en zie wat u kan doen om deel uit te maken van dit team van de toekomst en neem dan contact op met Triple Threat via info@mkb-haarlem.nl of neem contact op met Nick Hoogendorp, co-founder en Manager Culture & Community via 0612727037. Zie ook www.stichting.triplethreat.nl