Zes genomineerden Haarlemse Ondernemers Prijs bekend

”Zes topondernemers uit Haarlem gaan op 6 maart pitchen voor de HOP-jury. Dit is een foto van de editie 2016 (foto: René Vervloet).”

De zes ondernemers die genomineerd zijn voor de Haarlemse Ondernemers Prijs 2017 zijn bekend. Het zijn: Paul Hoefsloot (JP Haarlem), Michael Kras (Spinning Bird), Rogier van de Meent (Meent Haarlem), Matthijs van Schendelen (Endeaver Group), Bas Wassenberg (Bèta Financiële diensten) en Kick Willemse (Evidos). Deze zes Haarlemse ondernemers zijn door de jury geselecteerd uit 11 kandidaten. Zij zullen op maandag 6 maart mee doen aan de pitchbijeenkomst. Elk van hen krijgt dan de kans om de jury te overtuigen van zijn ondernemerskwaliteiten. Daarna kiest de jury uit deze zes de drie finalisten die in de weken daarna flink “door de mangel gehaald” zullen worden. Uiteindelijk zullen zij op maandag 10 april mee doen aan de grote finale-avond in de Lichtfabriek en meedingen naar de Haarlemse Ondernemers Prijs 2017. Belangrijke selectiecriteria bij dé ondernemerswedstrijd van en voor Haarlem zijn: inspirerend voorbeeld voor andere ondernemers, behoren tot de top in zijn/haar branche en een ondernemer waar Haarlem trots op kan zijn en die trots is op vestigingsplaats Haarlem. De wedstrijd om de Haarlemse Ondernemers Prijs wil ondernemers, ondernemerschap en Haarlems als ondernemersstad in de picture plaatsen. Dit is de vierde editie, ondersteund door meer dan 40 partners (profit en non-profit). Alle informatie en tickets bestellen voor de finale-avond via de website: www.haarlemseondernemersprijs.nl.