Samenwerking Hou-Vast met MKB-Haarlem heugelijk feit!

Het ondertekenen van de partner-overeenkomst door Faridah Azimullah van het MKB-Haarlem en Willem Gunzeln van Huis te Zaanen. Foto door Elisabeth Beelaerts/ www.inbloeifotografie.nl

MKB-Haarlem en Hou-Vast, in deze Huis te Zaanen zijn een nieuwe samenwerkingsverband gestart op 18 april 2017.

Het is fantastisch om Hou-Vast, de eigenaar van de bijzonder charmante locatie Huis Te Zaanen in de persoon van Willem Gunzeln te mogen verwelkomen als nieuwe MKB partner, aldus voorzitter MKB-Haarlem, Faridah Azimullah.  Wij zien Huis te Zaanen als geweldige locatie voor een bijzonder type evenementen waarbij inhoud, schoonheid en een verrassende catering centraal staan. Op deze manier kunnen wij onze ondernemers attent maken op deze fascinerende plek in het Haarlemse.

MKB-Haarlem
MKB-Haarlem zet zich voor en door ondernemers in voor een gezond ondernemersklimaat in Haarlem en omstreken. Met de tientallen jaren ervaring biedt MKB-Haarlem expertise, kennis en een toegankelijk netwerk. In samenwerking met haar partners organiseert MKB-Haarlem diverse bijeenkomsten waarbij op ondernemersvraagstukken wordt gefocust. MKB-Haarlem bundelt de krachten vanuit het midden- en kleinbedrijf en is dé belangenbehartiger voor ondernemend Haarlem.

Hou-Vast, Huis te Zaanen
Huis te Zaanen is een uiterst stijlvolle locatie geschikt voor bijzondere evenementen als vergaderlocatie, Masterclasses, workshops en meer. Gastvrijheid en persoonlijke aandacht zijn de sleutel ingrediënten voor een bij uitstek uitstekende verzorging.

Het pand ademt de sfeer van grandeur in de toenmalige ‘Heerlijckheid’ wat nu een plek van grandeur is geworden met een hedendaags comfort. Zeer geschikt zowel voor burger als business evenementen, van trouwen tot topconferenties.

Maak ook kennis met deze prachtige locatie en laat u inspireren door de mogelijkheden die er ook voor uw business mogelijk zijn.

www.huistezaanen.com