Rabobank Ondernemers Impuls: Uitnodiging ‘gezond ondernemen’

Beste ondernemer,

Rabobank Ondernemers Impuls is in juni 2013 opgericht nadat ondernemers de wens hebben geuit om meer verbinding te hebben met elkaar. De Rabobank vindt het, naast haar bancaire taken, belangrijk om vanuit coöperatief bankieren ondernemers bij elkaar te brengen door te initiëren, te inspireren en kennis te delen. Ook ondernemers en ledenraad zien hierin een belangrijke rol voor de lokale Rabobank. Uit co-creatie van lokale ondernemers, ledenraad en Rabobank Haarlem en Omstreken is het Rabobank Ondernemers Impuls ontstaan.

Uitnodiging
Uw bedrijf ‘gezond’ houden. In deze tijd meer dan ooit actueel. U als werkgever wordt meer en meer verantwoordelijk voor uw personeel, mede door de terugdringende rol van de overheid. Daarnaast worden de kosten voor (langdurig) verzuim alleen maar hoger.

Wat is nu uw rol, hoe vervult u die momenteel en wat kan en moet daaraan verbeterd worden? Bent u zich ervan bewust dat er nog heel veel te ‘winnen’ valt op dit gebied? Nieuwsgierig? Kom dan naar onze workshops op woensdagavond 13 november aanstaande. Naast een plenaire sessie kunt u zich van te voren opgeven voor twee workshops. De workshops worden gegeven door experts Sanny Stet, Maarten Monchen en Petra Meijsen

Meer informatie en aanmelden
U kunt zich tot uiterlijk 11 november aanstaande aanmelden via: events.rabobank.nl/haarlem/roi_13112013

Met vriendelijke groet,