Publieksprijs voor Gebr. Van ’t Hek uit Beemster

[foto:] www.inbloeifotografie.nl

Publieksprijs voor Gebr. Van ’t Hek uit Beemster
GP Groot, Zuiver en Klaas Bart Hoveniers winnen OVNH 2015-2016

HAARLEM – De 10e Ondernemingsverkiezing Noord-Holland, editie 2015-2016, is een groot succes geworden. In een tot de laatste plaats gevuld theater De Philharmonie in Haarlem werden respectievelijk GP Groot (Grootbedrijf), Zuiver (MKB Midden) en Klaas Bart Hovenier (MKB Klein) gekroond tot Beste Ondernemingen van Noord-Holland. De publieksprijs belandde dit jaar wederom in de Beemster en ging naar Gebr. Van ’t Hek.

De jubileumeditie van de OVNH heeft alle records verbroken. Met ruim 1.000 aanwezigen was de zaal voor de eerste keer helemaal uitverkocht. Ook brachten meer dan 17.000 mensen hun stem uit voor de Publieksprijs, het hoogste aantal ooit. ,,Het evenement leeft enorm bij ondernemers en dat zegt veel over de gedrevenheid van ons bedrijfsleven in Noord-Holland’’, aldus juryvoorzitter Jaap Bond, die aan GP Groot de prijs mocht uitreiken in de categorie Grootbedrijf.
Net als vorig jaar was de presentatie in handen van Rens de Jong, die de finalisten in de spannende slotronde met de nodige lastige vragen het vuur nog even aan de schenen legde. Het hielp de jury om tot haar uiteindelijke oordeel te komen. In de categorie Grootbedrijf werd GP Groot verkozen tot winnaar boven KIVO Volendam en De Eekhoorn Furniture uit Zwaagdijk Oost. Een enorme opsteker voor het bedrijf dat volgend jaar 100 jaar bestaat. Zuiver versloeg in de eindstrijd van categorie MKB Midden Kesbeke Fijne Tafelzuren BV uit Amsterdam en Zaboplant uit ’t Zand. Bij MKB Klein won Klaas Bart Hoveniers het van Chocstar uit Amsterdam en Buro Sambal uit Amstelveen.

DE FOTO’S VAN DE FINALEAVOND ZIJN GEREED
De foto’s, gemaakt door In Bloei Fotografie tijdens de finaleavond op woensdag 25 mei, zijn HIER te bekijken. Bestellen kan uiteraard ook. Een videoclip van alle foto’s is HIER te zien In Bloei Fotografie.

[foto:] www.inbloeifotografie.nl