Prominente gasten bij 25ste NV Haarlem as maandag 14 september

Om deze 25e NV Haarlem luister bij te zetten betreedt een keur van ondernemende gasten het podium. Naast Wouter Kolk en Pieter Lakeman zijn dat internationaal ondernemer Ilco van der Linde, bedenker van Bevrijdingspop, MasterPeace en Dance4Life. Hij vertelt over zijn nieuwe boek dat een week na de NV verschijnt.

Een ander onderwerp zijn de familiebedrijven. Een voorbeeld van zo’n bedrijf is Dansschool Schröder, waar binnenkort de vierde generatie het heft in handen neemt. In het kader van het getal 25 komen tevens twee jonge ondernemers aan het woord. Hoe staat zij tegenover het ondernemerschap? Naast een muzikaal intermezzo is er ruimte voor een Start-Up die vertelt over zijn haar haar dromen.

De NV Haarlem start om 17.00 uur in de Kleine Zaal van de Philharmonie. Inloop vanaf 16.30 uur. Opgeven via www.nv-haarlem.nl