Ondernemersspreekuur Spectrum Advocaten: AVG voor het MKB!

De AVG is op iedere MKB’er en ZZP’er van toepassing. Of nu wel of niet direct (hoge) boetes worden opgelegd, ieder bedrijf zal maatregelen moeten nemen. Maar geen paniek, het is te overzien. Afwachten is er alleen niet meer bij. De AVG is vanaf 25 mei 2018 de realiteit en het wordt dus tijd om de noodzakelijke maatregelen nu te nemen!

Spectrum Advocaten houdt drie ondernemersspreekuren speciaal voor de MKB’er, groot of klein, over de AVG. U kunt – uiteraard kosteloos – een kwartier met ons sparren; zo helpen wij u verder om uw bedrijf AVG-proof te maken.

Deze ondernemersspreekuren vinden plaats op: woensdag 30 mei, maandag 4 juni en dinsdag 12 juni tussen 16:00 en 19:00 uur op het kantoor van Spectrum Advocaten aan de Van Eedenstraat 7 te Haarlem.

U dient zich per e-mail aan te melden bij Marten van Buiten: marten@spectrumadvocaten.nl. Na aanmelding voor een bepaalde dag krijgt u een tijdstip door. Om u zo goed mogelijk te kunnen helpen, vragen wij u een specifieke vraag vooraf te e-mailen tegelijkertijd met uw aanmelding.

We zien u graag terug op een van onze ondernemersspreekuren.

Het team van Spectrum Advocaten

Geassocieerd Partner MKB-Haarlem